Vivix – Suplemen Anti Penuaan Terbaik Di Dunia

Salam Ceria,

Pembaca yang saya kasihi, penuaan merupakan satu perkara yang ramai orang takuti. Pelbagai cara dan kaedah sanggup orang lakukan untuk memastikan diri kelihatan muda dari umur. Shaklee telah menemui satu posyen ajaib yang membantu kita menghadapi penuaan dengan lebih baik dan sihat.

Satu Penemuan Revolusionari

Vivix diperkenalkan Shaklee pada tahun 2008. Vivix merupakan produk suplemen revolusionari anti penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada peringkat selular. Vivix merupakan suplemen anti penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan setelah kajian bertahun – tahun oleh Shaklee. Dalam kajian semasa penghasilannya, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisme penting penuaan pada peringkat selular.

4 Mekanisme Penuaan Pada Peringkat Selular

Kerosakkan DNA


Setiap hari, setiap sel tubuh menerima berjuta – juta serangan yang merosakkan DNA. Serangan – serangan ini merosakkan pangkalan data genetik, menghasilkan satu ‘typo’ (kesilapan dari yang asli) yang akan mengganggu fungsi sel.

Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki selular DNA.

Pengawalan Genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosostan umur pada peringkat selular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada peringkat selular.

Pengeluaran Tenaga Yang Menurun Oleh Sel

Mitokondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitokondria menurun, fungsi sel turut menurun.

Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

Penimbunan Protein AGE

Penimbuhan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan peringkat selular yang mengganggu keutuhan sel.

Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol yang berfungsi untuk melambatkan pembentukkan protein AGE.

VIVIX-Shaklee

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Dapatkan produk Shaklee dan konsultasi anda hari ini.

Hubungi:

Maisarah

Pengedar Sah Shaklee Anda

Facebook – Mai Raqib

Email – maisarah.osman@me.com

WA/SMS – 013 768 2087

Kawasan COD – Sungai Koyan – Kuala Medang – Raub – Kuala Lipis

Pos Seluruh Malaysia