Kurangkan Selsema Dengan NutriFeron

Salam Ceria,

Pembaca yang dihormati sekalian, hari ni saya nak kongsi cerita tentang NutriFeron. NutriFeron ni merupakan satu – satunya suplemen penggalak interferon semulajadi yang membantu menyokong sistem imun tubuh.

Saya ni amat mudah dijangkiti selsema, nak – nak kalau berjalan jauh. Nak dijadikan cerita, pada masa berkunjung ke rumah kakak ipar, saya menghidap selsema yang agak teruk. Kebetulan di rumahnya ada NutriFeron. Untuk makluman, pada masa tu NutriFeron kehabisan stok selama beberapa bulan lamanya.

Oleh kerana tak tahan sangat dengan selsema tu, saya pun ambillah NutriFeron dan bancuhnya dengan air. NutriFeron ni dalam bentuk serbuk ye. Saya minum segelas dan berehat. Alhamdulillah, dengan izin Allah S.W.T, selsema saya berkurangan. Sejak hari tu lah, saya jatuh cinta dengan NutriFeron Shaklee.

gty_sick_dm_121122_wmain

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Dapatkan produk Shaklee dan konsultasi anda hari ini.

Hubungi:

Maisarah

Pengedar Sah Shaklee Anda

Facebook – Mai Raqib

Email – maisarah.osman@me.com

WA/SMS – 013 768 2087

Kawasan COD – Sungai Koyan – Kuala Medang – Raub – Kuala Lipis

Pos Seluruh Malaysia

One thought on “Kurangkan Selsema Dengan NutriFeron

Leave a Reply

