Saya Dah Cukup Zat

Salam Ceria,

Pembaca blog yang setia, setiap hari kita makan, tapi kita tak tahu apa yang terkandung dalam makanan kita. Cukup atau tidak zat yang terkandung dalam makanan tu.

Pernah saya pergi ke satu karnival, dan singgah di satu booth ni. Di sini, tuan booth tu ada mengeluarkan sejenis alat dan menguji tapak tangan saya. Bila alat itu menyentuh beberapa bahagian tapak tangan, ada rasa sakit macam terkena kejutan elektrik. Orang tu cakap saya ada penyakit. Dia boleh pula cakap saya tak cukup zat. Terkejut juga saya. Saya cakap saya makan sayur – sayuran hijau dan buah – buahan. Lepas tu dia suruh makan suplemen ni. Setelah berbincang, saya pun bersetuju.

Apa yang saya nak nyatakan di sini ialah memang diakui kebanyakkan kita akan berusaha untuk mendapat makanan yang baik dan seimbang. Akan tetapi, cukupkah nutrien yang kita ambil dari makanan tersebut? Dan lagi satu, walaupun secara zahir kita nampak sihat, tak semestinya tubuh dan dalaman kita sihat.

Hari ini, saya dan keluarga terus mengamalkan pengambilan suplemen, dan suplemen yang kami pilih sudah tentulah suplemen dari SHAKLEE!

10885110_10204610089603592_3304102991591432326_n

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Dapatkan produk Shaklee dan konsultasi anda hari ini.

Hubungi:

Maisarah

Pengedar Sah Shaklee Anda

Facebook – Mai Raqib

Email – maisarah.osman@me.com

WA/SMS – 013 768 2087

Kawasan COD – Sungai Koyan – Kuala Medang – Raub – Kuala Lipis

Pos Seluruh Malaysia

Leave a Reply

